Seydişehir'de atıklar geri dönüşüme gidiyor

KONYA (A) - Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, ambalaj atıklarının toplanması projesinde başarı sağladıklarını bildirdi. Belediye Başkanı...

KONYA (A) - Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal, ambalaj atıklarının toplanması projesinde başarı sağladıklarını bildirdi.

Belediye Başkanı Tutal, makamında yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği uyum sürecinde 2008 yılında başlatılan “Ambalaj atıklarının kaynağından ayrı toplanması” projesinde, başarı sağlandığını kaydetti.

Tutal, "Çevre ve Şehircilik Bakanlığının ambalaj ve ambalaj atıklarının kontrolüne ilişkin yönetmeliği kapsamında 2008 yılında uygulanmaya başlanan proje çerçevesinde konutlarda, otel, hastane, resmi kurumlar, okullar ve alışveriş merkezlerinde ambalaj atıkları toplanmaya başlandı. Bunun sonucunda toplanan ambalaj atığı miktarı her yıl katlanarak artıyor." diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?