Seydişehir TMO'da hububat alımı başladı

Konya'nın Seydişehir ilçesi'ndeki Toprak Mahsulleri Ofisinin (TMO) hububat alımına başladığı belirtildi.

İlçe Ziraat Odası Başkanı Ahmet Ünver, yaptığı yazılı açıklamada, çiftçilerin elindeki hububatları randevulu olarak TMO'nun ilçede bulunan merkezine bırakabileceklerini belirtti.

Hububat alımının bütün çiftçilere hayırlı olması temennisinde bulunan Ünver, "TMO'nun alımları, çiftçimizin tüccara karşı bir nevi sigortası durumundadır. Bu yıl alımların yüksek olacağını tahmin ediyoruz. Geçen yıl 7 bin ton alım yapılmıştı. Bu yıl bunun üzerine çıkılmasını düşünüyoruz. Çiftçimizin ürünlerinin alım fiyatları protein değerlerine göre değişiyor. Çiftçilerimize ürünü bol, kazancı bereketli bir yıl diliyorum." ifadelerini kullandı.

Ekonomi Haberleri

259 MİLYONLUK ÜLKENİN ELEKTRİĞİNİ TÜRKİYE DAĞITACAK
"ELEKTRİK DAĞITIMINDA EN AZ 50 MİLYAR DOLARLIK YATIRIM İHTİYACI VAR"
YARGITAY’DAN İŞ SÖZLEŞMELERİ İÇİN ÖNEMLİ KARAR
TEK SAHADA HEDEF 20 MİLYON METREKÜP
NATO'DAN BÜYÜK ÖVGÜ