Servet Buzcu yeniden başkan

Konya Büro Memur-Sen 5 Nolu Şube Başkanı Servet Buzcu, tekrar başkan oldu.

Büro Memur-Sen 5 No’lu Konya Şubesi’nin 2. Olağan Genel Kurulu Toplantısı, Defterdarlık Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. Genel Kurul’da hasta yatağında olan başkan Servet Buzcu’ya delegeler sevgilerini oylarına yansıtarak gösterdi. Rahatsızlığı nedeniyle toplantıya katılamamasına rağmen Servet Buzcu, tüm delegelerin oyuyla yeniden başkanlığa seçildi.

Rahatsızlığı nedeniyle Genel Kurul Toplantısı’na katılamayan Konya Büro Memur-Sen 5 Nolu Konya Şube Başkanı Servet Buzcu, yapılan seçimde tek aday olarak seçime girdi ve tekrar başkan oldu. Buzcu adına konuşan Memur-Sen Konya Şube Başkan Vekili Mevlüt Büyükyılmaz, demokratik gelişme yolunun sivil toplum örgütlerin ile gerçekleşebileceğini belirterek, “Toplumsal kalkınmanın ve demokratik gelişme yolunun sivil toplum örgütlenmesinden geçtiğine inanarak, dürüst, samimi ve ilkeli sendikal mücadelemizde sendikamızın 2. olağan genel kurulu yapıyoruz. Şuan ki Şube Başkanımız Servet Buzcu’ya şifalar diliyorum. Kuruldan çıkan sonucun hepimize hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu. Kurula AK Parti Konya İl Başkan Yardımcısı Ali Uykusuz, Büro Memur-Sen Genel Başkanı Yusuf Yazgan, Toç Bir-Sen Konya Şube Başkanı Ali Doğan da katıldı. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?