Şerife Cesur Devlet Hastanesi yöneticilerine teşekkür belgesi

KIRIKKALE (AA) - Sulakyurt ilçesinde Şerife Cesur İlçe Devlet Hastanesi yöneticileri "teşekkür belgesi" ile ödüllendirildi. Halk Sağlığı Müdürü Dr....

KIRIKKALE (AA) - Sulakyurt ilçesinde Şerife Cesur İlçe Devlet Hastanesi yöneticileri "teşekkür belgesi" ile ödüllendirildi.

Halk Sağlığı Müdürü Dr. Feramiş Ender Güngüneş, yaptığı yazılı açıklamada, hastanesinin acil servisine çamurlu olduğu gerekçesiyle ayakkabılarını çıkararak giren 84 yaşındaki Şerife Cesur'un adı verilen Sulakyurt Şerife Cesur Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Timuçin Pekdoğan ve Hastane Müdürü Halil Bakır'a yürüttükleri başarılı çalışmalar ve farkındalık hareketlerinden dolayı teşekkür belgesi verildiğini belirtti.

Güngüneş, şunları kaydetti:

"Hastanenin mevcut durumunun temizliği ve düzeni, bu durumun Şerife Cesur üzerinde oluşturduğu etki, yine Şerife Cesur'un bu durum karşısındaki alçak gönüllülüğü ve nezaketi sonrasında güvenlik kameralarından bu durumun tespiti ve ülke çapında ses getiren bir farkındalık çalışmasının başlangıç noktası olmuştur. Bu duruma vesile olan başhekimimiz ve hastane müdürümüze teşekkür ediyoruz. Daha sonrasında Bakanımızın ziyaretinde, hastanemizin ev sahipliği yapması da ayrı bir teşekkür konusudur. Elimizdeki imkanlar çerçevesinde kentte sağlık alanında ücra köşe, pejmurde yer, atıl tesis gibi bir tanımlama yapılması mümkün olmadığı gibi, merkezden uzaklığın hizmetin eksikliği anlamına gelmediği de tarafımızdan ispatlanmıştır."

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?