Serbest Güreş Milli Takımı yurda döndü

İSTANBUL (AA) - Rusya Federasyonu'na bağlı Dağıstan Özerk Cumhuriyeti'nde düzenlenen Avrupa Güreş Şampiyonası'nda üçüncü olan Serbest Milli Takımı,...

İSTANBUL (AA) - Rusya Federasyonu'na bağlı Dağıstan Özerk Cumhuriyeti'nde düzenlenen Avrupa Güreş Şampiyonası'nda üçüncü olan Serbest Milli Takımı, İstanbul'a geldi.

Şampiyonanın yapıldığı Kaspiysk'ten kara yoluyla Rusya'ya bağlı Çeçenistan Cumhuriyeti'nin başkenti Grozni'ye geçen ay-yıldızlı kafile, buradan tarifeli uçakla Sabiha Gökçen Havalimanı'na ulaştı.

Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Musa Aydın, şampiyonada altın madalya kazanan Taha Akgül ve Soner Demirtaş ile bronz madalya elde eden Recep Topal, Serdar Böke ve Selahattin Kılıçsallayan, iç hatlardan Ankara'ya hareket etti.

Başkan Aydın, milli takım antrenörleri ve Avrupa Şampiyonası'nda madalya alan güreşçiler, bugün Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile bir araya gelecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler