Şentop, şampiyon Galatasaray'ı kutladı

TBMM Başkanı Mustafa Şentop, Galatasaray'ın 2018-2019 Spor Toto Süper Ligi'ni şampiyon olarak tamamlaması dolayısıyla Başkan Mustafa Cengiz'i telefonla arayarak tebrik etti

ANKARA (AA) - TBMM Başkanı Mustafa Şentop, 2018-2019 Spor Toto Süper Ligi'ni şampiyon olarak tamamlayan Galatasaray'ı kutladı.

TBMM Başkanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz’i telefonla arayan Şentop, tebriklerini iletti.

Politika Haberleri

12. YARGI PAKETİ TBMM’DE
İzmir CHP’de Gece Yarısı Operasyonu: İl Başkanlığında Arbede!
CHP'DE BUNU YAPAN YANDI
5 BELEDİYE BAŞKANINDAN MANSUR YAVAŞ RESTİ
Bakan Göktaş’tan Nefret Söylemine Sert Tepki: Hukuki Süreç Başlatıldı