Semih Özü: “İki takım için de 1 puan kötü değil”

Adanaspor Teknik Sorumlusu Semih Özü, 0-0 berabere kaldıkları Ankara Keçiörengücü maçı sonrası, "Kötü başlayıp, iyi bitirdiğimiz bir maç oldu. İki...

Adanaspor Teknik Sorumlusu Semih Özü, 0-0 berabere kaldıkları Ankara Keçiörengücü maçı sonrası, "Kötü başlayıp, iyi bitirdiğimiz bir maç oldu. İki takım için de 1 puan kötü değil" dedi.

Adanaspor, TFF 1. Lig'in 3. haftasında evinde Ankara Keçiörengücü ile 0-0 berabere kaldı. Maç sonu basın toplantısında gazetecilere açıklamalarda bulunan Adanaspor Teknik Sorumlusu Semih Özü, "İyi bir rakibe karşı oynadık. Düzenli oyuncularla oynayan bir takım. Biz daha yeni kurulan bir takımız. Hazırlığı başka bir ekiple, ilk 2 haftadan sonra başka bir ekiple devam ettik. Oyuncularımızın çok iyi mücadele ettiğini söyleyebilirim. Maça iyi başladık diyemem. Maçın 30'uncu dakikasından sonra topu yere indirdik ve özgüvenimiz arttı. Kötü başlayıp, iyi bitirdiğimiz bir maç oldu. İki takım için de 1 puan kötü değil. Şu zamanda oyuncularımıza söyleyecek bir şeyimiz yok. Teşekkür ediyoruz onlara" diye konuştu.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de