Olay, Merkez Meram ilçesi Şükran Mahallesi Furkan Dede Caddesi Fener Apartmanı yanında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, semazenlik yapan Nadir Büyükler'e ait 42 BS 418 plakalı otomobilin yandığını gören vatandaşlar, itfaiye ve polis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, müdahale ederek yangını söndürdü. Olay yerinde inceleme yapan polis ekipleri, otomobilin 2 yıldır park halinde olduğunu ve aküsünün bulunmadığını öğrendi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Semazene ait otomobil yandı
Konya'da semazenlik yapan bir kişiye ait kullanılmayan otomobil, park halindeyken yanarak kül oldu.
POLİS-ADLİYE Haberleri
Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti