Konu ile ilgili Konya Gazeteciler Cemiyeti'nde bir toplantı düzenlenen Latif Selvi, Memur-Sen'in bu yılki toplu sözleşme masasına heyet başkanı olarak oturduğunu belirterek, "Üyelerimizle birlikte 2 milyon 200 bin kamu görevlisinin mali, idari ve sosyal haklarını artıracak, geliştirecek kazanımları elde etmek için toplu görüşme masasında sıkı bir müzakere ve pazarlık süreci yürütüyoruz. 15 Ağustos'taki ilk oturumda konfederasyonumuzun ve kamu çalışanlarının öncelikli talebinin, toplu sözleşme ve grev hakkı olduğunu dile getirdik. Bu talebimiz doğrultusunda konu temel bir madde olarak gündeme alındı. Ayrıca Memur-Sen olarak kamu çalışanlarının fikir, düşünce ve projelerini siyaset yoluyla ülke hizmetine aktaramamasını büyük bir eksiklik olarak görüyoruz. Bu kapsamda, katılımcı demokrasinin tam olarak gerçekleşmesini, kamu görevlilerine uygulanan siyaset yasağının kaldırılmasını istiyoruz" dedi.
Selvi'den toplu görüşme değerlendirmesi
Memur-Sen Konya İl Temsilcisi Latif Selvi, Memur-Sen olarak hükümet ile toplu görüşme masasında sıkı bir müzakere ve pazarlık süreci yaşadıklarını söyledi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?