Selvi, Çalışan Gazeteciler Gününü kutladı

İl Genel Meclisi Başkanı Ali Selvi, “10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü” dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Selvi mesajında, "Ülke yönetimiyle milletimiz arasında çok önemli bir köprü görevi gören basınımız demokrasinin ve cumhuriyetimizin kökleşmesinde çok önemli bir yere sahiptir. Türk basını, tarihin her döneminde yurttaşlarımızın gözü, kulağı, sesi olma ve kamuoyunun haber alma hakkına katkıda bulunma görevini ilkeli, tarafsız, sorumlu gazetecilik anlayışı içerisinde başarıyla yerine getirmiştir. Bu görevlerin yerine getirilmesinde, gazetecilerin çalışma şartlarının iyileştirilmesi, basın özgürlüğünü kısıtlayan engellerin ortadan kaldırılması ve basın çalışanlarının haklarının AB standartlarına kavuşturulması medyamıza daha da güç kazandıracaktır. Gazetecilere ekonomik ve sosyal imkanlar sağlayan ve 10 Ocak 1961 tarihinde yürürlüğe giren 212 sayılı yasanın kabulü nedeniyle ilan edilen Çalışan Gazeteciler Gününde, yazılı ve görsel basın kuruluşlarımızın tüm çalışanlarına içten sevgi ve selamlarımı sunuyorum" dedi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?