SELMEK'te sertifika heyecanı

SELMEK'te 62 kursiyere düzenlenen törenle sertifikaları verildi.

Ahmet Keleşoğlu Kültür Merkezi'nde düzenlenen törene katılan Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, Selçuklu Belediyesi Meslek Edindirme Kursları sayesinde bazılarının yeteneklerini geliştirdiğini, bazılarının ise geliştirdiği yeteneklerini piyasaya sunma fırsatı bulduğunu belirterek, "Konya'nın şu andaki en büyük sorunu işsizlik. İleriki günlerde bu sorun daha da büyüyecek çünkü kırsal kesimden kentlere göçte artış yaşanıyor. Bu nedenle gerek yerel yönetimler, gerek hükümet, gerekse özel sektör olarak bu soruna bir takım önlemler almamız gerekiyor. Şu an işsizlik olduğu kadar vasıflı eleman ihtiyacı da var. Biz de bu ihtiyacı karşılamak ve istihdamı teşvik etmek amacıyla bu tür çalışmalar yapıyoruz. İleriki zamanda da bu tür çalışmalarımız sürecek" dedi.

 

Konuşmaların ardından düzenlenen kursları başarıyla bitiren 62 kursiyerlerin sertifikaları Başkan Adem Esen tarafından verildi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?