Selfy Fest'17 Antalya'da

Türk Telekom tarafından Antalya'da gerçekleştirilen festival, renkli görüntülere sahne oldu

ANTALYA (AA) - Türk Telekom tarafından düzenlenen Selfy Fest'17'de öğrenciler doyasıya eğlendi.

Türk Telekom'un gençlik markası Selfy adıyla Akdeniz Üniversitesi şenlik alanında organize edilen festivalde öğrenciler futbol ve basketbol oynadı. Oluşturdukları takımlarla şenlik alanında kurulan survivor parkurunda yarışan gençler heyecanlı anlar yaşadı.

Üniversite öğrencilerinin langırt oynayıp segway kaykay yarışmasına da katıldıkları festivalde, kazananlara çeşitli ödüller verildi.

Festival, bu akşam pop-rock grubu Gripin'in vereceği konserle sona erecek.


AA

Ekonomi Haberleri

Dünyanın İlk Muhafazakâr Cruise Gemisi Aroya Galataport’ta!
Aksaray Sarımsağında Rekolte İkiye Katlandı: İhracat Başlıyor
TURKA, kartlı ödemelerde komisyon almayacak
MİRAS UCUZA SATILMAYACAK
HUBUBAT PİYASASINDA DÜŞÜŞ