Selçuklu'dan kan bağışına tam destek

Selçuklu Belediyesi'nde 100'ü aşkın personel Kızılay'a kan bağışında bulundu.

Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, yaptığı yazılı açıklamada, Selçuklu Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü Tesislerinde düzenlenen kampanya ile 100'ü aşkın personelin gün boyu kan bağışında bulunduğunu bildirdi.

 

Kampanyaya katılan personele teşekkür eden Esen, şunları kaydetti:

''Kan vermek kutsal bir görevdir. Sağlık açısından da oldukça faydalıdır. Sağlığı yerinde olan herkes belli aralıklarla kan vermelidir. Kurumlar ve Sivil Toplum Kuruluşları tarafından yapılan kan bağışı kampanyalarına herkesin katılmasını arzu ediyorum. Belediye çalışanlarımızı bu kampanyaya sahip çıktıkları ve destekledikleri için kutluyorum.''

 

Kızılay'a destek amacıyla Fen İşleri Müdürlüğü tarafından organize edilen kampanyanın diğer birimlerde devam edeceği belirtildi.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?