Musalla Bağları Mahallesi Sağlık Ocağı ve Akşemsettin Mahallesi Hanımlar Lokali inşaatlarını gezen Başkan Altay, inşaatların son durumu hakkında bilgi aldı. Her mahallede farklı bir yatırım yapıldığını ve mahallelerin ihtiyaçlarına göre yatırımların süreceğini belirten Başkan Altay, mahalle sakinleri ve muhtarlarla mahallede yapılan çalışmalarla ilgili görüş alış verişinde bulundu. Başkan Altay, “Mahallelerin istekleri ve hemşehrilerimizle yapılan istişareler sonucunda belirlenen program doğrultusunda hizmetlerimize devam ediyoruz. İhtiyaçların belirlenmesi, kaliteli malzeme kullanılması, teknik ve teknolojik verilerden faydalanılarak çalışmalara yön verilmesine dikkat ediyor ve Selçuklu'yu daha yaşanılabilir bir şehir yapmak için çaba harcıyoruz. Türkiye'nin en büyük ilçelerinden biri olan Selçuklu'da her köşede bir belediye çalışması var. Şehir merkezinden en uzak yerleşim yerine kadar hizmetler aksamadan gerçekleşmektedir. Sağlık ocakları, parklar ve hanımlar lokali inşaatlarını en kısa sürede tamamlayarak hemşehrilerimizin hizmetine sunacağız. Projelendirilerek inşaatına başlanan yatırımlarımız hizmete dönüşmektedir. Kısa sürede Selçuklu halkı bu yatırımlardan yararlanmaya başlayacaktır” dedi.
Selçuklu'da yatırımlar hizmete dönüşüyor
Konya'nın merkez Selçuklu İlçe Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, Selçuklu Belediyesi tarafından yapılan yatırımları yakından takip ediyor.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?