Selçuklu'da fidanlar tahrip ediliyor

Selçuklu Belediyesi tarafından bakımı yapılan onlarca ağacın, kimliği henüz belirlenemeyen kişi ya da kişiler tarafından kırılarak tahrip edildiği bildirildi.

Selçuklu Belediyesi tarafından bakımı yapılan onlarca ağacın, kimliği henüz belirlenemeyen kişi ya da kişiler tarafından kırılarak tahrip edildiği bildirildi.


Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, “Belediyemizin yaptığı bu çalışmalara rağmen, ağaçlara zarar verilmesi, kırılması, sökülmesi ve yapraklarının toplanması gibi istemediğimiz olaylarla karşılaşıyoruz. Son olarak, Hüsamettin Çelebi Mahallesi Gazi Caddesi üzerinde bulunan 3-4 yaşlarındaki onlarca mavi selvi ağacı kırılarak tahrip edilmiştir. Bu ağaçların yetişmesi ve bakımı kolay olmamaktadır. Yetkililerin, bu olayın sorumlularını yakalayıp, cezalandırılmasını istiyoruz” dedi. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?