Selçukluda çöp konteynerleri boyandı

Selçuklu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri ilçe genelinde tüm çöp konteynerlerine bakım ve onarım çalışması yapıyor.

Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, çalışmalar kapsamında 350 adet 500 litrelik ve 15 adet 6 metreküplük konteyner boyandığını belirtti.
Altay, Selkap Geri Dönüşüm Projesinin 30 bin konutta uygulandığını ifade ederek, eskiyen konteynerlerin değiştirildiğini, konteynerlerin büyük bir çoğunluğunun da boyandığını söyledi.

Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerinin her gün sabah, öğle ve akşam saatlerinde ilçe genelinde çöp bidonlarını ve konteynerlerini, çöplerinin alınmasının ardından hemen ilaçlandığını belirten Altay, temizlik hizmetlerinde kullanılan araçların da her gün dezenfekte edildiğini vurguladı.

Konya'da sürücülerin yanlış park etmeleri nedeniyle hizmetlerde aksamaya yol açtığını vurgulayan Altay, kaldırım kenarlarını süpüren süpürge aracının, kaldırım ve yol kenarlarına yapılan parklar nedeniyle süpürme işlemini yapmakta zorlandığına dikkat çekti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?