Selçuklu'da 2007 değerlendirmesi

Şube Müdürleri ile düzenlenen toplantıda 2007 yılı değerlendirildi.

Selçuklu Kaymakamlığı tarafından İdari Şube Müdürleri ile düzenlenen toplantıda 2007 yılının değerlendirmesi yapıldı

Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görücü başkanlığında düzenlenen toplantıya Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen, ilçeye bağlı belde belediye başkanları, ilçede faaliyet gösteren resmi kurum müdürleri ve mülki amirler katıldı. Toplantının açılış konuşmasını yapan Kaymakam Şükrü Görücü, 2007 yılının ilçe bakımından olumlu geçtiğini, gerek yatırımlar gerekse hizmetler açısından başarılı bir yıl olduğunu belirtti. Selçuklu Belediye Başkanı Adem Esen ise, 2007 yılını belediye hizmetleri açısından dolu dolu geçirdiklerini ifade ederek, "Yeni hizmet binamızın temelini 2008 yılı içinde atacağız. Gelen talepler doğrultusunda da, özellikle halkla ilişkiler, personel yönetimi ve işletmecilik gibi konularda hizmet içi eğitim seminerleri düzenleyeceğiz ve üniversiteden, konusunda uzman öğretim görevlileri tarafından çeşitli seminerler vereceğiz" şeklinde konuştu. İHA

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?