Selçuklu otopark yapıyor

1 ayda toplam 9700 metrekarelik otoparkın yapımı tamamlandı.

Selçuklu ilçesinde belediye tarafından son 1 ay içinde toplam 9 bin 700 metrekarelik otoparkın yapımının tamamlandığı bildirildi.

Selçuklu Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, ilçede artan araç sayısına bağlı olarak ihtiyacı hissedilen bölgelerde otopark yapımına büyük önem verildiği belirtildi.

Daha önce programa alınan 11 farklı bölgede son bir ay içinde toplam 9 bin 700 metrekare otopark çalışmasının tamamlandığı ifade edilen açıklamada, halen 13 farklı bölgede yapılan çalışmalar tamamlandığında 37 bin 550 metrekare otoparkın yapılmış olacağını, çalışmaların Aralık ayında tamamlanmasının hedeflendiğini bildirdi.
Açıklamada, tamamlanan otoparkların, şehir trafiğini rahatlatmasının yanı sıra, mahalle aralarında gelişigüzel parklardan doğan sorunları da ortadan kaldırdığı bildirildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?