Selçuklu Belediyesinden yapılan yazılı açıklamada, Selçuklu Kent Konseyinin 2009 yılı 2. Olağan Genel Kurulunun 29 Eylül Salı günü saat 15:00'te Alaaddin Salonu üst katta toplanacağı belirtildi.
Selçuklu Kent Konseyi Yürütme Kurulu üyelerinin Kent Konseyi Başkanı Uğur İbrahim Altay başkanlığında toplanarak genel kurul öncesi hazırlıkları gözden geçirdiği ifade edilen açıklamada şunlak kaydedildi:
''Kent Konseyi, sürdürülebilir kalkınma ve sürdürülebilir kent oluşturma amacıyla kent sorunlarını ele almayı ve yerel yönetimlerin karar alma süreçlerine halkın katılımını sağlamayı amaçlamaktadır. Kentin kalkınma, gelişme ve eylem planlarının hazırlanmasına katkıda bulunacak projeler üretmek, bu planların hayata geçirilmesini sağlayacak önerilerde bulunmak, yerel demokrasinin gelişim ve yerleşimine katkıda bulunmak, kentte yaşayan tüm bireylerin kentlilik ve hemşehrilik bilincinin artırılmasını sağlamak amacını taşımaktadır.''