Selçuklu Diriliş Gençlik Merkezi açıldı

KONYA (AA) - Selçuklu Belediyesi tarafından desteklenen, ilk ve ortaokul çağındaki gençlere spor, bilim, sanat ve eğitim alanında yeni donanımlar kazandırmayı...

KONYA (AA) - Selçuklu Belediyesi tarafından desteklenen, ilk ve ortaokul çağındaki gençlere spor, bilim, sanat ve eğitim alanında yeni donanımlar kazandırmayı amaçlayan Selçuklu Diriliş Gençlik Merkezi, düzenlenen törenle açıldı.

Açılışa, Selçuklu Belediyesi Başkan Yardımcısı Ali Ziya Yalçınkaya, Selçuklu İlçe Milli Eğitim Müdürü Turan Kayacılar, Yeni Türkiye Vakfı Başkanı Arif Altınbaş ve çok sayıda davetli katıldı.

Yalçınkaya, burada yaptığı konuşmada, içeriğinde gençlik ve çocuk geçen her merkezin kendilerini heyecanlandırdığını belirtti.

Çocukların ve gençlerin imkan verildiğinde çok şeyler başarabileceğini ifade eden Yalçınkaya, ''Gençlerimizin akademik başarılarının yanında sosyal anlamda da gelişmelerine katkı sağlayacak bu tip merkezlerin artarak devam etmesini arzu ediyoruz. Merkezin hayırlı hizmetlere vesile olacağına inanıyorum." dedi.

Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, açılışın ardından merkezi ziyaret ederek yetkililerden bilgi aldı.

AA

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?