Selçuklu Belediyesi Ambalaj Atığı Yönetim Planı onaylandı

Konya'nın merkez Selçuklu İlçe Belediyesi tarafından hazırlanan Ambalaj Atığı Yönetim Planı, Çevre ve Orman Bakanlığı tarafından onaylandı.

Selçuklu Belediyesi'nin ambalaj atıklarının ayrı toplanması, taşınması ve ayrıştırılması faaliyetlerine yönelik yapılacak çalışmalarla ilgili yazıyı Bakanlığa göndermesinin ardından, Çevre ve Orman Bakanlığı yazıyı onaylayarak Konya Valiliği'ne gönderdi. Çevre ve Orman Bakanlığı'nca onaylanan Ambalaj Atığı Yönetim Planı'na göre Selçuklu'nun bağlı köyleri dahil kaynağında ayırma projesi 2010 yılında tamamlanmış olacak. Selçuklu ilçesinde geri dönüşüm ve ambalaj atıkları toplanması çalışmaları kapsamında şu ana kadar 85 bin konuta ulaşıldı. 85 bin konutta eğitim verilerek atıkların toplanması konusunda site sakinleri bilgilendirildi. Selçuklu'da 2010 yılı içerisinde tamamlanacak olan Ambalaj Atığı Yönetim Planı çerçevesinde geri kalan 68 bin konutta da apartman ve site sakinlerine yönelik eğitim çalışması gerçekleştirilecek.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?