Selçuklu baharı lalelerle karşılayacak

Selçuklu Belediyesi ilçe genelinde 130 bin lale soğanını toprakla buluşturdu.

Aile dinlenme parkları, refüjler ve kavşaklarda yapılan çalışmalarla baharı lalelerle karşılayacak. Mevsim şartlarına göre farklılık gösteren çalışma programı kapsamında üç ayrı ekiple dikimi yapılan lale soğanlarına ilave olarak 15 bin adet muscari süs bitkisi refüj ve parkları renklendirecek. Şu ana kadar Nene Hatun Parkı, 26 Ağustos Parkı, Uluslar arası Spor Salonu ve Kongre Merkezi civarı, Zenbilli Caddesi, Tuzdeve Yolu başta olmak üzere ilçe genelinde yapılan çalışmalar önümüzdeki günlerde de devam edecek. Selçuklu’da ilk kez lale soğanı dikimi gerçekleştirdiklerini ifade eden Selçuklu Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, “Selçuklu’da yeşil alanların artırılması ve park sayısının çoğaltılması için başlattığımız seferberlik kapsamında oluşturduğumuz yeşil alanlara lale soğanı dikiyoruz. Selçuklu’da ilk kez lale ve muscori soğanı dikimi yapıyoruz. Bahar mevsiminin gelmesiyle birlikte Selçuklu rengarenk olacak. Amacımız şehrimize gelen misafirlerimize ve hemşehrilerimize görsel bir zevk yaşatmaktır. Selçuklu baharı lalelerle karşılayacaktır” dedi

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?