Selçuklu Atatürk Lisesi'nden kermes

Selçuklu Atatürk Lisesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Kulübü’nün hazırladığı“1.Geleneksel Yiyecek Kermesi”nin açılışı dün yapıldı.

Selçuklu Atatürk Lisesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Kulübü’nün hazırladığı“1.Geleneksel Yiyecek Kermesi”nin açılışı dün yapıldı. Açılışa Karatay Belediye Başkanı Mehmet Hançerli ve Selçuklu Kaymakamı Şükrü Görücü katıldı. “Binler bine koşar, gönüller bir olunca” sloganıyla yola çıkan kulüp üyeleri, Selçuklu Atatürk Lisesinin fakir öğrencilerine katkıda bulunmak amacıyla hazırladıkları kermeste maddi durumu kötü olan öğrencilere, servis ücreti, yiyecek, giyecek, yakıt ve burs imkânı sağlamayı amaçlıyor. Öğrenciler arasındaki yardımlaşma ve dayanışmayı arttırmak için yapılan kermeste öğrenciler, Başkan Hançerli ve Kaymakam Görücü’den destek istediler. Bu tür faaliyetleri sürekli destekleyeceklerinin sözünü veren Hançerli ve Görücü ise faaliyetlerin devamını beklediklerini belirtti. M. Emin Yumuşak- Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?