Selçuk Üniversitesi bütün makam araçlarını topluyor! Artık 'hizmet amaçlı' kullanılacak

Selçuk Üniversitesi bünyesindeki bütün makam araçlarının 10 Ağustos 2020 pazartesi itibariyle Rektörlük araç parkına çekilerek Araç İşletme Amirliği tarafından hizmet amaçlı kullanılmaya başlanılacağı duyuruldu.

Selçuk Üniversitesi bünyesindeki bütün makam araçlarının 10 Ağustos 2020 pazartesi itibariyle Rektörlük araç parkına çekilerek Araç İşletme Amirliği tarafından hizmet amaçlı kullanılmaya başlanılacağı duyuruldu.

Selçuk Üniversitesi resmi twetter hesabından yapılan duyuruda, “Selçuk Üniversitesi bünyesindeki bütün makam araçları 10 Ağustos 2020 pazartesi tarihinden itibaren Rektörlük araç parkına çekilerek Araç İşletme Amirliği tarafından hizmet amaçlı kullanılmaya başlanacaktır” ifadeleri kullanıldı.

Eğitimciler Birliği Sendikası Konya 2 No'lu Şube Başkanı Şenol Metin, “15 Ağustos 2018 tarihli basın toplantımızda üniversitelerimize bir çağrı yapmış dekanlık ve müdürlüklerde hizmet tahsisli- makam aracı olarak kullanımına son verilmesi halinde 3 bin araç-şöför tasarrufu edileceğini söylemiştik. Bu çağrımız hayat buldu. Teşekkürler” açıklamasında bulundu.

KONYA Haberleri

O CADDE YENİLENİYOR
KÖPÜRTE KÖPÜRTE YIKADILAR
KONYA'YA YENİ DÜZEN
Konya'nın Acı Kaybı: Şanzımancı Hacı Usta Hayatını Kaybetti
KONYA'DA ACİL HAVA NAKLİ