Seydişehir’de sekiz gün ara ile ikinci kez uyuşturucu satmaktan yakalanan şüpheli sevk edildiği adliyede denetimle serbest kaldı. Edinilen bilgiye göre, Suç Önleme ve Soruşturma Büro Amirliği’ne bağlı ekipler devriye gezdikleri sırada Boyacıoğlu Köprüsü civarında şüpheli şahıslar olduğunu gördü. Kontrol için şahısların yanına giden ekipler, şahıslardan bir tanesinin yere uyuşturucu attığını fark etti. Bunun üzerine gözaltına alınan M.G., İ.G. ve U.Y. emniyette alınan ifadelerinde uyuşturucu maddeyi 30 liraya C.K.’den (24) aldıklarını söyledi. Gözaltına alınan üç kişi uyuşturucu kullanmaktan işlem yapılarak serbest bırakılırken, C.K. ise gözaltına alındı. Emniyette alınan ifadesinin ardından adliyeye sevk edilen C.K.,çıkarıldığı nöbetçi mahkemece denetimli serbestlik ile serbest bırakıldı. C.K.’nın sekiz gün önce yine uyuşturucu satmaktan yakalandığı ve denetimle serbest kaldığı öğrenildi. iha
Sekiz günde ikinci kez denetimle serbest kaldı
POLİS-ADLİYE Haberleri
İnternette "Burs ve İş" Tuzağına Film Gibi Operasyon
ATSO Başkanı Ali Bahar Davasında Şok İddia: Eşim İtilmiş Olabilir
Markette başörtülü kadınlara kıyafetleri üzerinden sözlü taciz
Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü