Türk Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 161. Yıldönümü kutlama etkinlikleri, Konya’da şehit polislerin ve tüm şehitlerin ruhuna mevlid-i şerif okutularak başladı.
Konya Emniyet Müdürlüğü’nün mevlid programı dün Hacıveyszade Camii’nde saat 12:00’da gerçekleştirildi. Mevlid programına İl Emniyet Müdürü M. Salih Tuzcu, müdür yardımcıları, polisler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Polisler mevlidi dinleyen cemaate, cami çıkışında ufak paket şeker dağıttılar