Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 101. yılı

Sarıkaya ilçesinde sabah namazı vaktinde anma programı gerçekleştirildi

YOZGAT (AA) - Sarıkaya Müftülüğü, Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 101. yılı nedeniyle sabah namazı sonrasında "Şühedanın İzinde Huzurda Niyazdayız" programı düzenledi.

Sarıkaya Merkez Camii'nde kılınan sabah namazının ardından, şehitler için mevlit ve Kur'an-ı Kerim okundu. İlçe Müftüsü Necmettin Kayar, şehitler için dua etti.

Kayar, burada yaptığı konuşmada, Diyanet İşleri Başkanlığı'nın tüm yurt genelinde bu programı yaptığını ifade ederek, kendilerinin de böyle anlamlı bir günde bu programı gerçekleştirdiklerini söyledi.

Kayar, Çanakkale Zaferi'nin Türk tarihinde asla unutulmayacağını vurgulayarak, zafer ruhunu sonsuza dek yaşatacaklarını kaydetti.

Cami çıkışında Sarıkaya Belediyesi, vatandaşlara çorba ikramında bulundu.

AA

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ