Konya'da Şehitlere Saygı Mitingi, Yüksek Seçim Kurulu'nun yarınki referandum nedeniyle izin vermemesi nedeniyle yapılmadı.
Organizasyonu düzenleyen Ali Oflaz, Anıt Meydanı'nda gazetecilere, şehitlere saygı için bir miting düzenlemeye karar verdiklerini söyledi.
Mitinge her kesimden insanları davet ettiklerini ancak ummadıkları bir sorunla karşılaştıklarını belirten Oflaz, ''Önce gerekli yerlerden izin almaya çalıştık. Sonra Yüksek Seçim Kurulu'ndan izin almamız istendi. Yarınki referandum nedeniyle de bize izin verilmediğini öğrendik. Biz de elimizden geldiği kadar yürüyüşe katılacaklara haber verdik'' dedi. Daha sonra Oflaz ve az sayıda alana gelen arkadaşları Anıt Meydanı'ndan ayrıldı.