Şehitler için ok attılar

- 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 102. yılı dolayısıyla Bursa'da düzenlenen etkinlikte okçular, tarihi surların üzerinden atış yaptı


BURSA (AA) - Bursa'da, 18 Mart Şehitleri Anma Günü ve Çanakkale Deniz Zaferi'nin 102. yılı dolayısıyla Geleneksel Türk Okçuluğu 18 Mart Şehitlerimizi Anma Kupası düzenlendi.

Yerkapı Bursalı Şüca Ok Meydanı'nda gerçekleştirilen etkinlik, şehitler için edilen dua ile başladı. Daha sonra surların üzerine çıkan sporcular, meydandaki hedef tahtalarına ok attı.

İstanbul, Kocaeli, Kütahya ve Bursa'da faaliyet gösteren okçuluk kulüplerinin katılımıyla gerçekleşen anma kupası, 7'den 70'e birçok sporcunun katılımıyla renkli görüntülere sahne oldu.

Yaklaşık 150 sporcunun 4 kategoride mücadele edeceği organizasyon gün boyu sürecek.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu