Şehit Astsubay Ömer Halisdemir mesire alanı hizmete girdi

KONYA (AA) - Beyşehir'de, Belediye tarafından yapımı tamamlanan Şehit Astsubay Ömer Halisdemir Mesire Alanı vatandaşların hizmetine girdi. Konya’da pikniğin...

KONYA (AA) - Beyşehir'de, Belediye tarafından yapımı tamamlanan Şehit Astsubay Ömer Halisdemir Mesire Alanı vatandaşların hizmetine girdi.

Konya’da pikniğin gözde adresi ilçelerden Beyşehir, yeni mesire alanına kavuştu.

Beyşehir Belediye Başkanı Murat Özaltun, gazetecilere yaptığı açıklamada, ilçenin 11,6 hektarlık alanda halka hizmet verecek yeni bir mesire alanına kavuştuğunu söyledi.

Mesire alanında çalışmaların büyük bölümünün tamamlandığını, kır lokantası ve düğün salonu bölümünün hizmete açıldığını belirten Özaltun, "Mekan ramazan ayı ile birlikte vatandaşlarımızın hizmetine açıldı. Yaz mevsimi ile birlikte piknik sezonunun da başlamasıyla bu alandan vatandaşlarımız ücretsiz olarak istifade etmeye başladı. Zaman içerisinde yapımı tamamlanan ahşap bungalov evlerden de halkımız istifade etmeye başlayacak." diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL