Şehirlerarası Yolcu Otobüsünde Kaçak Sigara Sevkiyatı

8 bin kaçak sigara ele geçirildi, 4 kişi gözaltına alındı

Konya'da şehirlerarası yolcu otobüsünde 8 bin gümrük kaçağı sigara ele geçirildi, 4 kişi gözaltına alındı.

Polis, şehirlerarası otobüste kaçak sigara sevkiyatı yapılacağı bilgisine ulaştı. Hareket geçen ekipler, otobüsteki sigaraları Yazır Mahallesi'nde minibüse yüklemeye çalışan 4 kişiyi yakaladı. Aramada, 8 bin paket kaçak sigara ele geçirildi.

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu