Şehirlerarası otobüste uyuşturucu ticareti

Konya'da, uyuşturucu ticareti yaptığı öne sürülen 2 kişi yakalandı. Otobüs Karapınar'da durduruldu.

Adana'dan şehirlerarası otobüsle Konya'ya uyuşturucu getirildiği ihbarını alan polis ekipleri harekete geçti.

Karapınar ilçesi yakınlarında durdurulan otobüste bulunan Muhammet S. (19) ve Arif Z. (22), gözaltına alındı. Kuryelik yaptığı belirtilen zanlıların üst aramasında, 4 kilo 200 gram esrar ele geçirildi.

Zanlıların sorgulanmasının devam ettiği bildirildi.

aa

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?