Şefkat-Der kadınlarından çağrı

Şefkat-Der kadınları siyasi partilere çağrıda bulunarak, TBMM’nin yüzde 51’inin kadın olmasını istediler.

Şefkat-Der kadınları siyasi partilere çağrıda bulunarak, TBMM’nin yüzde 51’inin kadın olmasını istediler. Şefkat-Der Kadın Sığınma Evi’nde basın toplantısı düzenleyen Ebru Umut, “22 Temmuz Milletvekili Genel Seçimleri’nde kadın adaylara ağırlık verilmesini, kadınlara karşı haksızlık yapılmamasını, bir kez de kadınlara fırsat verilerek TBMM’nin yüzde 51’nin kadınlardan oluşmasını istiyoruz. Teröre, yoksulluğa, şiddete karşı ilaç biz kadınlardır. Türkiye yönetimine kadın eli değmesi lazım. Halkın anne şefkati ile toplumu yönetecek kadın adaylara ihtiyacı vardır” dedi. Kürşat Demirhan-Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?