Sayıştayın yeni başkan ve üyeleri Anıtkabir'i ziyaret etti

ANKARA (AA) - Sayıştay Başkanı Seyit Ahmet Baş ve beraberindeki heyet, göreve yeni başlamaları dolayısıyla Anıtkabir'i ziyaret etti.Baş başkanlığındaki...

ANKARA (AA) - Sayıştay Başkanı Seyit Ahmet Baş ve beraberindeki heyet, göreve yeni başlamaları dolayısıyla Anıtkabir'i ziyaret etti.

Baş başkanlığındaki heyet, Atatürk'ün mozolesine çelenk bıraktı ve saygı duruşunda bulundu.

Daha sonra Misak-ı Milli Kulesi'ne geçen Baş, Anıtkabir Özel Defteri'ni imzaladı. Baş, deftere şunları yazdı:

"Yüce Meclisimizce seçilen Sayıştay'ın yeni başkan ve üyeleri olarak huzurunuzdayız. Sayıştay olarak çağdaş uygarlık seviyesinin üzerine çıkma ülkümüz doğrultusunda daha güçlü, daha emin adımlarla ilerliyoruz. Bu hususta yeni seçilen üyelerimizle Sayıştay camiası olarak Yüce Türk milleti önünde verdiğimiz sözü teyit ediyor, saygıyla eğiliyoruz."

AA

Ekonomi Haberleri

TCMB Haziran Raporu: Enflasyon Beklentilerinde Son Durum
Lüks Konutların Arasında Kalan Hasanağa'da Tarım Savaşı
Karacabey'de Soğan Üreticisi Mutlu: Fiyatlar Yüzleri Güldürdü
Yeni Renault Megane E-Tech Elektrikli: 2026’da Türkiye’de!
6 AY 6 BİN KİLOMETRE KURALI UZATILDI