Mevlüt Özçelik (19) idaresindeki 42 ND 101 plakalı otomobil, merkez Meram ilçesi Yaka Caddesi'nde, sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu telefon direğine çarptı. Savrulan otomobil bir evin garajına girdi. Kazayı yara almadan atlatan sürücü Özçelik, ''Nasıl oldu anlayamadım. Virajı alamayınca bir anda kendimi garajın içinde buldum'' dedi.
Savrulan otomobil eve çarptı
Konya'da sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil, telefon direğine çarptıktan sonra bir evin garajına girdi
POLİS-ADLİYE Haberleri
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem