Satranççılar Antalya'da kampa girdi

- Türkiye Satranç Federasyonunun düzenlediği kampa 195 sporcu katıldı


ANTALYA (AA) - Türkiye Satranç Federasyonu (TSF) tarafından düzenlenen kamp, Antalya'da başladı.

Serik ilçesi Belek Turizm Merkezi'nde bulunan bir otelde gerçekleştirilen kampa katılan 195 sporcu, eğitime tabi tutulacak.

Kamp süresince TSF Altyapı Geliştirme Grubu Başkanı Yakup Erturan'ın yanı sıra çok sayıda antrenör sporculara ders verecek.

Türk satrancının güçlenmesi amacıyla düzenlenen kamp, 4 Mart'ta sona erecek.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler