Şarkışla'da "Şehitleri Anma Haftası Ahde Vefa Programı" düzenlendi

SİVAS (AA) - Sivas'ın Şarkışla ilçesinde "Şehitleri Anma Haftası, Ahde Vefa” programı düzenledi. Şarkışla Anadolu Lisesinin hazırladığı, Aşık...

SİVAS (AA) - Sivas'ın Şarkışla ilçesinde "Şehitleri Anma Haftası, Ahde Vefa” programı düzenledi.

Şarkışla Anadolu Lisesinin hazırladığı, Aşık Veysel Gençlik ve Kültür Merkezinde düzenlenen program saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.

Kur'an-ı Kerim tilavetinin ardından okul müdürü Özgür Öztürk açılış konuşmasını yaptı.

Okulun müzik öğretmeni Seyhan Kılıç yönetimindeki öğrencilerden oluşan 70 kişilik koro ve saz ekibi çeşitli eserler seslendirdi.

Programa Şarkışla Kaymakamı Akif Pektaş, Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen, okul müdürleri ve davetliler katıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu