Şarkışla'da resim sergisi

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde, Milli Egemenlik ilkokulu öğrencileri resim sergisi açtı.Aşık Veysel Gençlik ve Kültür Merkezinde düzenlenen sergide...

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde, Milli Egemenlik ilkokulu öğrencileri resim sergisi açtı.

Aşık Veysel Gençlik ve Kültür Merkezinde düzenlenen sergide öğretmen ve öğrencilerin hazırladığı 24 yağlı boya ve 20 kara kalem çalışması sergilendi.

Öğretmen Teoman Sivaslı, kara kalem çalışmasıyla hazırladığı potreyi açılışa katılan Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz'a hediye etti.

Oğuz da sergiyi hazırlayan öğretmen ve öğrencileri tebrik etti.

Milli Egemenlik ilkokulunun Müdürü Mehmet Doğan, serginin hazırlanmasında emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilere teşekkür etti.

Sergi 2 gün süreyle ziyarete açık olacak.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL