Şarkışla'da polislere başarı belgesi verildi

SİVAS (AA) - Şarkışla İlçe Emniyet Müdürlüğünde görev yapan polis memurları, başarı belgesiyle ödüllendirildi.Gemerek Kaymakamı ve Şarkışla...

SİVAS (AA) - Şarkışla İlçe Emniyet Müdürlüğünde görev yapan polis memurları, başarı belgesiyle ödüllendirildi.

Gemerek Kaymakamı ve Şarkışla Kaymakam Vekili Cengiz Nayman, İlçe Emniyet Müdürü Hasan Uludağ, Karakol Amiri Komiser Doğan Yıldırım, polis memurları Bünyamin Sarıalan, Rıza Gençer, Bedirhan Birge ve Mehmet Uluer'i makamında kabul etti.

Polislerle bir süre sohbet ederek eden Nayman, başarılı çalışmalarından dolayı teşekkür etti.

Nayman, daha sonra emniyet personeline başarı belgelerini verdi.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu