Şarkışla'da metruk binalar yıkılıyor

SİVAS (AA) - Şarkışla Belediyesi, ilçede tehlike arz eden ve görüntü kirliliği oluşturan metruk binaları yıkıyor.Şarkışla Belediyesi, metruk halde...

SİVAS (AA) - Şarkışla Belediyesi, ilçede tehlike arz eden ve görüntü kirliliği oluşturan metruk binaları yıkıyor.

Şarkışla Belediyesi, metruk halde bulunan, vatandaşların can ve mal güvenliğini tehdit eden kullanılamaz durumdaki terk edilmiş yapıları yıkıyor.

Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, "İlçemizde yıkılmaya yüz tutmuş, tehlike arz eden binaları önce tespit ettik. Sahipleri ile görüşerek yıkıyoruz. Bu sayede hem ilçemiz görüntü kirliliğinden kurtulmuş olacak hem de buralarda oluşabilecek kötü alışkanlıkların önüne geçilmiş olacak." dedi.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu