Şarkışla'da "Kardeşlik ve Dostluk Turnuvası"

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde liseler arası "Kardeşlik ve Dostluk Turnuvası" düzenlendi. Şarkışla Anadolu Lisesi tarafından organize edilen turnuvaya...

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde liseler arası "Kardeşlik ve Dostluk Turnuvası" düzenlendi.

Şarkışla Anadolu Lisesi tarafından organize edilen turnuvaya 6 takım katıldı.

"Kardeşlik ve Dostluk Turnuvası"nda İsmet Yılmaz Fen Lisesi ile Anadolu Lisesi arasında final maçı oynandı.

Karşılaşmada İsmet Yılmaz Fen Lisesi, Şarkışla Anadolu Lisesini 2-1 mağlup ederek birincilik kupasını almaya hak kazandı.

Şarkışla Anadolu Lisesi 2'nci, Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi de 3. oldu. En centilmen takım ise Anadolu İmam Hatip Lisesi, en centilmen oyuncu da Lokman Hekim Meslek ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencisi Ömer Özer oldu.

Takımlara ödüllerini, Kaymakam Akif Pektaş, Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen, Milli Eğitim Şube müdürleri Fehmi Kılıçkaya ve Murat Kalkan verdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu