Şarkışla'da kar temizleme çalışması

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde, kar yağışının ardından belediye ekipleri kar temizleme çalışması başlattı. Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz,...

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde, kar yağışının ardından belediye ekipleri kar temizleme çalışması başlattı.

Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, olumsuz hava koşullarına karşı vatandaşların mağduriyetlerinin giderilmesi amacıyla ekiplerin gecenin geç saatlerinden itibaren çalışma yürüttüğünü söyledi.

Belediyeye ait 1 greyder, 1 kepçe, 1 küçük kazıyıcı, 6 kamyon ve 15 kişilik ekibin ilçenin muhtelif yerlerinde tuzlama ve yol açma çalışması sürdürdüğünü aktaran Oğuz, temizlik işleri ekiplerinin de kaldırımlarda kar temizlediğini aktardı.

Oğuz, "Malum ülke genelinde olumsuz hava koşulları yaşanıyor. Bu koşullar ilçemizi de kapsıyor. Ekiplerimiz, özellikle eğitim kurumları, ibadethaneler, kamu kurum ve kuruluşlarıyla vatandaşların yoğun olarak kullandığı alanlarda, kar küreme ve tuzlama çalışmalarını sürdürüyor." diye konuştu.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu