Şarkışla'da fotoğraf sergisi açıldı

SİVAS (AA) - Sivas'ın Şarkışla ilçesinde fotoğraf sergisi açıldı.Aşık Veysel Gençlik ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen "Düğün Fotoğrafçılığı"...

SİVAS (AA) - Sivas'ın Şarkışla ilçesinde fotoğraf sergisi açıldı.

Aşık Veysel Gençlik ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen "Düğün Fotoğrafçılığı" adlı serginin açılışını gerçekleştiren Şarkışla Kaymakamı Akif Pektaş, sergiyi düzenleyen fotoğrafçı Semih Akdağ'ı tebrik eti.

Sanata gönül vermiş gençlerin önünü açan davranışta bulunan Akdağ'ı kutlayan Pektaş, sergide yer alan fotoğrafları inceledi.

Akdağ ise, baba mesleği fotoğrafçılığı sürdürdüğünü belirterek, sergide yer alan gelin ve damat fotoğraflarını Türkiye'nin farklı ilerinde çektiğini ifade etti.

Serginin açılışına, Şarkışla Belediye Başkanı Ahmet Turgay Oğuz, Milli Eğitim Şube Müdürü Fehmi Kılıçkaya ve vatandaşlar katıldı.

Sergi 2 gün süreyle izlenime açık kalacak.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu