Şarkışla'da eğitim değerlendirme toplantısı

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde eğitim değerlendirme toplantısı düzenlendi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen başkanlığında, Aşık Veysel...

SİVAS (AA) - Şarkışla ilçesinde eğitim değerlendirme toplantısı düzenlendi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen başkanlığında, Aşık Veysel Gençlik ve Kültür Merkezi Seminer Salonunda gerçekleştirilen toplantıda eğitim döneminin birinci yarı yılında yapılan çalışmalar değerlendirildi.

Ergen, burada yaptığı konuşmada, ikinci dönemde öğrencilerin başarılarını daha üst basamaklara çıkarmayı amaçladıklarını dile getirerek, "Onları ahlaki değerleri benimsemiş bireyler olarak yetiştirmek için daha fazla çaba göstereceğiz" dedi.

Toplantıda, milli eğitim müdürlüğü şube müdürleri yapılan faaliyetler hakkında bilgi verdi. Toplantıya, okul müdürleri, okul zümre başkanları, rehber öğretmenler, sendika temsilcileri katıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu