Şarkışla'da "Bağımlılıkla Mücadele" toplantısı yapıldı

SİVAS (AA) - Sivas'ın Şarkışla ilçesinde ''Bağımlılıkla Mücadele'' toplantısı yapıldı. Kaymakam Akif Pektaş başkanlığında, kaymakamlıkta gerçekleştirilen...

SİVAS (AA) - Sivas'ın Şarkışla ilçesinde ''Bağımlılıkla Mücadele'' toplantısı yapıldı.

Kaymakam Akif Pektaş başkanlığında, kaymakamlıkta gerçekleştirilen toplantıda, kurumlar tarafından uyuşturucu ve bağımlılıkla mücadelede alınan ve alınması gereken tedbirler görüşüldü.

Pektaş, burada yaptığı konuşmada, bağımlılıkla mücadelede kararlılıkla ilerleyeceklerini vurgulayarak, "Toplumun hiç bir ferdinin olumsuzluklardan zarar görmesini istemiyoruz." dedi.

Toplantıya, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Halil Atalay, Emniyet Müdürü Hasan Uludağ ve Jandarma Komutanı Jandarma Yüzbaşı Yusuf Özkan, Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen, İlçe Müftüsü Tayyıp Koçer katıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu