Şarkışla'da "Akademik İstişare Toplantısı" düzenlendi

SİVAS (AA) - Sivas'ın Şarkışla ilçesinde "Akademik İstişare Toplantısı" düzenlendi. Şarkışla Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'nda gerçekleştirilen...

SİVAS (AA) - Sivas'ın Şarkışla ilçesinde "Akademik İstişare Toplantısı" düzenlendi.

Şarkışla Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'nda gerçekleştirilen toplantıda Kaymakam Mehmet Erdem, "Köprü Projesi" kapsamında yapılan deneme sınavları hakkında İlçe Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen'den bilgi aldı.

Şarkışla'nın eğitimde iyi bir ivme yakaladığını belirten Erdem, "Sene sonunda inşallah bu çalışmaların meyvesini alacağız. Başarının yakalanmasında emeği geçen öğretmenlerimize teşekkür ediyorum." dedi.

Milli Eğitim Müdürü Ergen de eğitim çalışmalarına verdiği destekten dolayı Erdem'e teşekkür etti.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu