Şarkışla Kaymakamı Erdem öğrencilerle bir araya geldi

SİVAS (AA) - Şarkışla Kaymakamı Mehmet Erdem, okul ziyaretlerinde bulunarak öğrencilerle bir araya geldi. Kahraman Köseoğlu İlkokulu, Sefil Selimi ve...

SİVAS (AA) - Şarkışla Kaymakamı Mehmet Erdem, okul ziyaretlerinde bulunarak öğrencilerle bir araya geldi.

Kahraman Köseoğlu İlkokulu, Sefil Selimi ve Şehit Kaymakam Fatih Safitürk İmam Hatip Ortaokullarını ziyaret eden Erdem, okul müdürleri ve öğretmenlerle bulaşarak sorunları ve talepleri dinledi.

Okul ziyaretlerinde öğrenciler tarafından ilgiyle karşılanan Erdem, öğrencilere nasihatte bulundu.

Öğretmenlerin veli ziyaretinde bulunarak eğitimde başarı çıtasını yükseltmek için çaba gösterdiğini dile getiren Erdem, “Veli ziyaretleri en çok hoşuma giden faaliyetlerden bir tanesi. Bu geleneğin devam etmesi hem öğrenci hem de veliler açısından özgüvenin artmasına, öğrencinin de başarılı olmasına katkı sağlayacaktır.” dedi.

Erdem'e ziyaretlerinde Şarkışla Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Ergen de eşlik etti.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu