Şarj cihazı içinde uyuşturucu ele geçirildi

Muradiye İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, şarj cihazı içinde uyuşturucu ele geçirdi.

Muradiye İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, şarj cihazı içinde uyuşturucu ele geçirdi.

Muradiye İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerince Van-Erciş karayolu Ünseli Mahallesi girişinde icra edilen yol emniyet ve kontrol devriyesi esnasında yapılan uygulamada durdurulan 59 EH 252 plakalı yolcu otobüsünde seyahat eden M.Ö. isimli şahsın valizine "İbre" adlı uyuşturucu arama köpeği tepki verdi. Yapılan arama sonucunda cep telefonu şarj aleti içerisine gizlenmiş vaziyette 3.50 gram kubar esrar bulundu. Şahıs gözaltına alınırken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı. M.Ö., ifadesinin ardından serbest bırakıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Yangını haber alınca koşarak geldi, kızına sarıldı
Telefoncuya kurye kılığında gelip kurşun yağdırdı: 1 ölü
Japon turisti canlı yayında taciz etti, yakalandı
Lüks Rezidansta Aidat İsyanı: Mahkeme Süreci Başladı
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş