Sarıoğlan'da sağlıklı yaşam yürüyüşü

KAYSERİ (AA) - Sarıoğlan ilçesinde sağlıklı yaşam yürüyüşü gerçekleştirildi.Sarıoğlan Devlet Hastanesi'nce düzenlenen etkinlik kapsamında, kız...

KAYSERİ (AA) - Sarıoğlan ilçesinde sağlıklı yaşam yürüyüşü gerçekleştirildi.

Sarıoğlan Devlet Hastanesi'nce düzenlenen etkinlik kapsamında, kız öğrenci yurdu önünde bir araya gelen Kaymakam Hasan Doğan, protokol üyeleri ve vatandaşlar, ellerindeki pankartlarla 3 kilometrelik parkurda yürüdü.

Doğan, yürüyüş sonrası yaptığı açıklamada, Sağlık Bakanlığı'nın bu yılı "Sağlıklı yaşam ve hareket yılı" ilan ettiğini hatırlatarak, bu kapsamda parkurda yürüyüş yaptıklarını söyledi.

Sporun önemine dikkati çeken Doğan, "Spor yapmak, hareket etmek çok önemli. Sağlık Bakanlığı'nın önerdiği bu programı vatandaşlarımız zaten uyguluyor ancak biraz daha yaygınlaşması ve farkındalık oluşturmak için böyle bir etkinlik gerçekleştirdik. Herkese tavsiye ediyoruz." diye konuştu.

Doğan, kentte çok güzel yürüyüş parkurları bulunduğunu ifade ederek, herkesi spor yapmaya davet etti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE