Sarıkaya'da sel kanalları temizlendi

YOZGAT (AA) - Sarıkaya Belediyesi ekipleri ilçe merkezinde bulunan sel taşkın kanallarında temizlik yaptı. Belediye Başkanı Ömer Açıkel, gazetecilere...

YOZGAT (AA) - Sarıkaya Belediyesi ekipleri ilçe merkezinde bulunan sel taşkın kanallarında temizlik yaptı.

Belediye Başkanı Ömer Açıkel, gazetecilere yaptığı açıklamada, çalışmalar kapsamında kanalların tamamen temizlendiğini söyledi.

Personelin itfaiye araçları ile yaptıkları çalışmanın iki gün sürdüğünü belirten Açıkel, şunları kaydetti:

"Daha önce yapılan temizlik çalışmaları neticesinde büyük çoğunluğu zaten temiz olan kanalın içerisinde biriken atıklar ve yosunlar tekrar temizlenerek hem kötü kokunun hem de çevre kirliliğinin önüne geçildi. Ayrıca sonbahar aylarında yağması beklenen yağışlar öncesi de suyun akışını rahatlatmak maksadıyla çalışma yapılmış ve tamamlanmıştır. Çevre temizliği açısından ve diğer sebeplerden dolayı hemşehrilerimizin kanal içerisine atık madde atmama konusunda daha dikkatli olmalarını rica ederiz."

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek